poniedziałek, 13 marca 2017

     Pasta z awokado, posiada łagodny i kremowy smak kiedy użyty w przepisie owoc jest dojrzały. Zdarzyło się, że wcześniej, kiedy nie wiedziałam jakiego awokado szukać w sklepie, które wyglądałoby na nadające się do spożycia czy nie wiedziałam jaki jest odpowiedni stopień twardości , że użyłam zbyt twardego owoca, który nie posiadał żadnego smaku, lub zbyt dojrzałego z którego po okrojeniu, zostawała ledwie jedna trzecia, albo trafiałam na owoc który był bardzo gorzki, choć znalazłam sposób, by zniwelować tą goryczkę, a mianowicie, odpowiednia proporcja soku z cytryny.
    Dzisiejsza wersja pasty, mogę przyznać, udała się idealnie i w pełni zadowala moje kubki smakowe.

  Pasta z awokado z pestkami dyni, kiełkami rzodkiewki i solą




Wystarcza na kilka kanapek.

Składniki
1 awokado
1 łyżka kiełków rzodkiewki
1 łyżka pestek dyni
Szczypta soli
Szczypta czarnuszki

Wykonanie
Awokado umyć i obrać ze skórki, a następnie oddzielić miąższ od pestki. Umieścić w miseczce i rozdrobnić widelcem na gładką masę. Dodać do niej kiełki rzodkiewki i pestki dyni, przyprawić solą i czarnuszką, a następnie delikatnie i dokładnie wymieszać. Nałożyć na kanapkę.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz