czwartek, 16 marca 2017

      Dzisiaj zrobiłam sok z kilku owoców, które miałam w lodówce, czekających od kilku dni na swoją kolej, proszących, gdy ją otwierałam, o natychmiastowe użycie.
      Niewielkie pomarańcze sycylijskie, rozmiaru madrarynki i kolorze miąższu czerwono-pomarańczowym są słodkawe z nutką śródziemnomorskiego smaku, kojarzącego się z lazurową wodą i pełną ciepłego piasku plażą. Dodałam również gruszkę i banana, całość posypałam łyżeczką niasion chia, a jeśli chodzi o efekt końcowy, to po prostu polecam wykonać według przepisu i delektować się pysznym sokiem.

                       Sok z pomarańczy, gruszki i banana



750 ml

Składniki
3 pomarańcze sycylijskie
1 gruszka
1 banan
1 łyżeczka nasion chia
250 ml wody niegazowanej

Wykonanie
Pomarańcze umyć i obrać, oddzielić pestki i nadmiar białej gorzkiej skórki, umieścić w blenderze kielichowym, następnie obrać banana, podzielić na mniejsze kawałki i dodać do pojemnika.
Kolejno obrać gruszkę, oddzielić gniazda nasienne, pokroić i włożyć do blendera. Wlać wodę niegazowaną, załączyć urządzenie i miksować przez chwilę na najwyższych obrotach, do momentu gdy sok będzie miał gładką konsystencję, na koniec posypać nasionami chia i napój jest gotowy do wypicia.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz